Whispering Angel heeft al een stevige reputatie opgebouwd in de VS, maar wilde zijn ultra-premium rosé nu ook sterker positioneren op de Europese markt.
De wijn uit de Provence staat bekend om zijn topkwaliteit en glamoureuze uitstraling. Je vindt hem in de betere restaurants en hij wordt vooral gedronken tijdens speciale momenten, zoals de eerste lenteterrasjes, Moederdag en Valentijn. Om echt op te vallen in het verkooppunt was het merk op zoek naar ultra-premium POS-materiaal dat hun drie flesformaten (150 cl, 75 cl en 37,5 cl) in de kijker zet en een echte wauw-ervaring creëert voor klanten.
POP ontwierp een elegante display in gelakt en gevernist mdf, geïnspireerd op de lay-out van wijnkelders, om alle flesgroottes perfect te presenteren.
Elke plank werd voorzien van ingebouwde led-verlichting voor extra visuele power. De bekleding bestaat uit modulaire panelen met wisselende seizoensthema’s afgestemd op de belangrijkste momenten waarop mensen rosé drinken.
De display werd strategisch uitgerold in vijf Delhaize-winkels in België, voor een optimale zichtbaarheid en een sterke aanwezigheid in het verkooppunt.
Ontdek enkele inspirerende projecten!