Nieuws

Ontdek de laatste nieuwtjes, productupdates, informatie over nieuwe diensten, recente realisaties, getuigenissen van klanten en nog veel meer.

Uw POS-materiaal als ster van de show

Uw POS-materiaal als ster van de show

Wie echt wil opvallen, moet meer dan ooit een gevoelige snaar raken bij de consument. Net daarom rolt POP Solutions de rode loper uit voor POS-materiaal met impact.
Lees verder
Hugo°: De gekoelde display

Hugo°: De gekoelde display

Hugo° is een concept waarbij een energie vriendelijke koeler (‘Cool Unit’) wordt aangekleed met een kartonnen sleeve (‘Cool Board’).
Lees verder
POS Grand Cru voor wijnafdeling van cora Concorde Luxemburg

POS Grand Cru voor wijnafdeling van cora Concorde Luxemburg

Nadat het eerder al de rekken van de parafarmacie- en beauty-afdelingen had aangepakt, kreeg POP van cora Concorde Luxemburg de opdracht om de wijnafdeling in een nieuw jasje te steken.
Lees verder
POP verbetert zijn EcoVadis-score en wint goud

POP verbetert zijn EcoVadis-score en wint goud

In 2021 sleepte POP Solutions een zilveren EcoVadis-medaille in de wacht voor zijn MVO-inspanningen. In 2022 konden we onze score opnieuw verbeteren. Het resultaat: een gouden medaille! En de ambitie reikt nog verder…
Lees verder
POP stroomlijnt het sorteringsproces bij bpost

POP stroomlijnt het sorteringsproces bij bpost

POP ging de uitdaging aan en ontwikkelde efficiënte, ergonomische nieuwe werkplekken voor de sorteercentra van het postbedrijf.
Lees verder
Een berg creativiteit voor het POS-materiaal van Tilman

Een berg creativiteit voor het POS-materiaal van Tilman

Het productaanbod in apotheken is enorm. Om op te vallen en producten efficiënt in de kijker te zetten, daagde farmabedrijf Tilman POP uit om letterlijk bergen te verzetten…
Lees verder
Jouw Back To School-Acties

Jouw Back To School-Acties

Back to school staat voor de deur en u bent waarschijnlijk al druk bezig met de voorbereiding van de nodige Back to School-acties om uw producten in die periode extra in de kijker te zetten.
Lees verder
Meer dan 50 POS-projecten in één jaar voor Pierre Fabre

Meer dan 50 POS-projecten in één jaar voor Pierre Fabre

Om haar producten optimaal in de kijker te zetten in de verschillende verkooppunten deed de farmagroep in 2021 wel 50 keer een beroep op POP.
Lees verder
BRITA haalt POS-materiaal door de filter van POP Solutions

BRITA haalt POS-materiaal door de filter van POP Solutions

Om het gamma in de kijker te zetten, beter te structureren en de winkelervaring van de consument te vereenvoudigen, was BRITA op zoek naar een aantal slimme oplossingen
Lees verder
Theatralisatie: Dompel consumenten onder in uw merkuniversum

Theatralisatie: Dompel consumenten onder in uw merkuniversum

Theatralisatie stelt u niet alleen in staat grootschalige promotionele acties uit te voeren, maar zorgt er ook voor dat uw merk op een opvallende, zelfs originele manier aanwezig is op het verkooppunt.
Lees verder
POP blikt terug en vooruit

POP blikt terug en vooruit

Als we bij POP de balans opmaken van het voorbije jaar, zijn we blij en dankbaar dat we jullie vorig jaar vroegen om vooral het positieve mee te nemen.
Lees verder
Zet u merk in de kijker bij een retailer met een impactvolle shop-in-shop

Zet u merk in de kijker bij een retailer met een impactvolle shop-in-shop

Een slim vormgegeven shop-in-shop is een duurzaam en voordelig alternatief voor het openen van eigen onafhankelijke merkwinkels.
Lees verder
Stickers en zelfklevende materialen

Stickers en zelfklevende materialen

Dankzij de komst van digitale druktechnieken zijn ook de mogelijkheden voor POS-materiaal enorm uitgebreid, onder meer in de vorm van bedrukte zelfklevende materialen.
Lees verder
Recto Verso, maximale zichtbaarheid voor uw producten

Recto Verso, maximale zichtbaarheid voor uw producten

Recto Verso is een multifunctionele metalen display, die de mogelijkheid biedt om de producten op verschillende manieren uit te stallen.
Lees verder
POS-materiaal voor de farmasector

POS-materiaal voor de farmasector

POP biedt als voorkeurspartner van heel wat bedrijven in de farmacie en parafarmacie 17 verschillende producten aan die 100% op maat worden ontwikkeld.
Lees verder
POS-materiaal: ook voor retailers

POS-materiaal: ook voor retailers

POS-materiaal is niet enkel weggelegd voor merken. Ook retailketens zelf kunnen er behoorlijk hun voordeel mee doen. POP vertelt u hoe…
Lees verder
Ga voor een wauw-effect met POS-materiaal in 3D

Ga voor een wauw-effect met POS-materiaal in 3D

Uw productdisplay in 3D én in 100% FSC-karton? Bij POP Solutions kan het. Dankzij de innovatieve StackaWraps-technologie ...
Lees verder
Pepsico en POP lanceren Rockstar in 3D

Pepsico en POP lanceren Rockstar in 3D

De innovatieve StackaWraps 3D-technologie was een succes voor de lancering van de nieuwe energiedrank van Pepsico.
Lees verder
Dankzij POP testen consumenten Fllow van Paingone nu eenvoudig in de winkel

Dankzij POP testen consumenten Fllow van Paingone nu eenvoudig in de winkel

Om consumenten in staat te stellen Fllow – het nieuwe medische hulpmiddel van Paingone – op een comfortabele manier te testen in de winkel, ontwikkelde POP onder meer 250 volledig circulaire demozones.
Lees verder
Klorane en POP veroveren apotheken met 100% groen POS-materiaal

Klorane en POP veroveren apotheken met 100% groen POS-materiaal

Klorane en POP Solutions zetten ecologisch POS-materiaal meer dan ooit in de kijker met de lancering van een gloednieuwe elegante display uit gerecycleerd, FSC-gecertificeerd karton.
Lees verder
Jouw POS eindejaarsacties

Jouw POS eindejaarsacties

Heeft u al een eindejaarscampagne gepland om uw producten tijdens de feestdagen in de kijker te zetten? 
Lees verder
We go for gold with Côte d’Or!

We go for gold with Côte d’Or!

Het EK 2020 werd uitgesteld, maar wat met alle gadgetdisplays die afgewerkt klaarstonden?
Lees verder
In-house digitaal drukken: nog een troef van POP Solutions

In-house digitaal drukken: nog een troef van POP Solutions

Nu POP in house over 15 digitale drukpersen beschikt, kan het alle materialen bedrukken, inclusief de meest alternatieve en ecologische materialen.
Lees verder
POS-materiaal voor merken en de retailsector

POS-materiaal voor merken en de retailsector

Een optimale inrichting van het verkooppunt en de schapruimte is zonder twijfel één van de grootste win-winsituaties voor merken en retailers.
Lees verder
De 4 uitdagingen van Stanley die POP Solutions tot een goed einde bracht

De 4 uitdagingen van Stanley die POP Solutions tot een goed einde bracht

POP Solutions installeert 1.600 Stanley-displays voor Jalaka, in 900 U-Enseigne in Frankrijk, Het succes was zo overdonderend...
Lees verder
Zilveren EcoVadis-medaille voor POP Solutions: wat wordt de volgende stap?

Zilveren EcoVadis-medaille voor POP Solutions: wat wordt de volgende stap?

Na een bronzen medaille mocht POP Solutions nu ook een zilveren EcoVadis-medaille opspelden voor zijn inspanningen...
Lees verder
Groep SEB en Carrefour zien verkoop pieken dankzij shop-in-the-shop van POP Solutions

Groep SEB en Carrefour zien verkoop pieken dankzij shop-in-the-shop van POP Solutions

Samen staan we sterker. Daar hoef je Carrefour, Groep SEB en POP Solutions niet meer van te overtuigen.
Lees verder
Een Shop-In-The-Shop van bijna 30 m2 voor Carrefour en Rowenta

Een Shop-In-The-Shop van bijna 30 m2 voor Carrefour en Rowenta

Op 14 januari openden Rowenta en Carrefour België in de hypermarkt van Oudergem hun nieuwe shop-in-the-shop: een creatie van POP Solutions die een schot in de roos blijkt te zijn.
Lees verder
9 redenen om de Infinity-display te kiezen voor uw POS-marketing

9 redenen om de Infinity-display te kiezen voor uw POS-marketing

Infinity is de eerste circulaire standaarddisplay voor POS-marketing. Deze display werd van A tot Z door POP Solutions ontwikkeld.
Lees verder
Infinity, de 1e circulaire standaard display voor uw POS-marketing

Infinity, de 1e circulaire standaard display voor uw POS-marketing

Duurzaamheid is het centrale aandachtspunt geworden bij de ontwikkeling van een display. Met de Infinity, de eerste circulaire standaard display, maakt POP Solutions de weg vrij voor een duurzame en groene vorm van POS-marketing.
Lees verder
2.000 displays in 12 dagen: een toptijd!

2.000 displays in 12 dagen: een toptijd!

De vraag die het Europees aankoopplatform Communisis ons namens zijn klant Bacardi voorlegde, was dan ook een kolfje naar onze hand: op slechts 18 dagen tijd 2000 displays produceren en op 60 verschillende adressen leveren!
Lees verder
Het positieve onthouden

Het positieve onthouden

December is het moment waarop heel wat mensen de balans van het voorbije jaar opmaken. Voor 2020 valt die niet bijster positief uit door de COVID-19-pandemie en de economische en sociale crisis.
Lees verder
Nationale Loterij, meer dan spelen

Nationale Loterij, meer dan spelen

Al meer dan 80 jaar zorgt de Nationale Loterij voor veilig spelplezier en investeert ze een groot deel van de inzet van haar spelers aan allerlei maatschappelijk relevante projecten. Wie meespeelt, wint altijd!
Lees verder