De verkoop bevorderen in het verkooppunt - POP Solutions
POP Solution, Your Sales & Communication SolutionPOP Factory, Your Display Production Solution


De verkoop in het verkooppunt maximaliseren

Hoe het impulsieve aankoopgedrag van de consument stimuleren?

In 2012 heeft een uitgebreid onderzoek aangetoond dat de consument steeds minder de neiging heeft zijn aankopen te plannen. 76% van de aankoopbeslissingen worden in de winkel genomen*.

De consumenten zijn eveneens een mobiel doelpubliek geworden: het gaat erom hen rechstreeks aan te spreken en onmiddelijk interesse op te wekken.

  • Het belang van het RPV-materiaal in de winkel wordt onomkeerbaar.
  • De verschillende soorten displays spelen een bepalende rol in het aankoopgedrag van de consument en bijgevolg ook in uw ROI.

Of u nu in een buurtwinkel of in een grootwarenhuis verkoopt, onze doelstelling blijft dezelfde als de uwe : uw verkoopscijfers de hoogte in jagen!

* (Bron: POPAI-onderzoek ‘Shopper Engagement Study‘, mei 2012)

Maak van de aankoop in het verkooppunt een belevenis

De consumenten zijn een mobiel doelpubliek geworden: het gaat erom hen rechtstreeks aan te spreken en in vervoering te brengen onmiddelijk interesse op te wekken.

Om het aankoopgedrag van de consument in het verkooppunt te optimaliseren, onderneemt POP Solutions het volgende:

  • in acht nemen van de werkelijke situatie in het verkooppunt, en dit vanaf de ontwerpfase.
  • creatieve oplossingen voorstellen in lijn met de algemene communicatie van uw merk/product.
  • een sfeer scheppen in het verkooppunt aan de hand van het gepaste materiaal.
  • aankoopbelevenissen creëren.

POP Solutions beschikt over een geavanceerde expertise inzake marketing in het verkooppunt. Al onze RPV-voorstellen en -realisaties zijn gebaseerd op de meest recente en relevante ontwikkelingen. Bovendien maken onze experten een specifieke analyse van alle factoren die een rol spelen in het proces, zowel op niveau van het verkooppunt als op dat van de consument.

De kortste weg: van de display naar het karretje van de consument

Onze POS-marketingstrategie laat u toe enkele bewezen technieken ter bevordering van het aankoopgedrag in het verkooppunt in de praktijk om te zetten.

  • Optimale aanwezigheid van uw merk in het verkooppunt.
  • Doeltreffende zichtbaarheid van uw product.
  • Organisatie van voorafgaande steekproeven in samenwerking met deskundige adviesbureaus
  • Inrichting van de afdelingen, plaatsing van de displays, aanduidingen
  • Realisaties van enquetes achteraf, presentatie van uw POS-resultaten

Of u nu in een buurtwinkel of in een grootwarenhuis verkoopt, onze doelstelling blijft dezelfde als de uwe. Het maakt geen verschil of u in een buurtwinkel of een grootwarenhuis werkt, onze doelstellingen zijn dezelfde: uw verkoopcijfers de hoogte in jagen!

POP Solutions begeleidt u in elke fase van het POS-proces.

Wij bieden alle diensten aan die noodzakelijk zijn voor de ontwikkeling van het RPV-materiaal: ontwerp, productie, uiteindelijke plaatsing. U beschikt over alle essentiële vaardigheden onder één en hetzelfde dak.

TOP

Geniet van de geavanceerde vakkennis en de 360° aanpak van

POP Solutions om uw verkoopcijfers te optimaliseren.

Aarzel niet om ons te contacteren op +32 2 880 68 50 , we helpen u graag verder!